Kruhové tréninky

Kruhové tréninky a kruhové tréninky pro začátečníky a mírně pokročilé

Kruhový trénink je náročnější forma cvičení, kdy se během jednoho okruhu (odtud název kruhový trénink) procvičuje horní i dolní část těla. Od klasického posilování se liší jednou podstatnou věcí – kruhový trénink výrazně ovlivňuje vytrvalost a zlepšuje funkci kardiovaskulárního systému. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jenom zformovat postavu, kruhový trénink je ta správná volba.

Průběh kruhové tréninku pro ženy i muže je stejný – určitý časový úsek na jednu sérii cviků, krátký odpočinek a šup na jiný cvik. Nebudete však cvičit pouze s činkami, ale využijete i moderní cvičební pomůcky, např: BOSU, step, TRX, kettlebelly, medicimbaly apod., které vám pomohou střídat aerobní aktivity s posilováním.

PRAVIDLA PRO SKUPINOVÉ TRÉNINKY

Na skupinová cvičení je třeba se odhlásit nejpozději 4 hodiny před začátkem lekce. 

Na osobní tréninky nejpozději 12 hodin před tréninkem.

Pokud tyto pravidla nebudete respektovat, bude vám trénink škrtnutý z permanentky nebo naúčtovaný při další lekci. 

Pokud se neomluvíte a nesmažete opakovaně, budete automaticky mazaní z rezervačního systému.