Osobní tréninky

Mnoho lidí si myslí, že osobního trenéra nepotřebují.

Což je pravda u těch, kteří již nějaký čas cvičili, měli nad sebou dohled, nemají zdravotní problémy a ví, které cviky jsou pro ně vhodné.

Většina lidí ale cvičí jen příležitostně, ať už na skupinových cvičeních, rekreačně na dovolených nebo sami doma.

Problém je, že pokud nemáte jistotu, že cviky provádíte správně, pak můžete mít bolesti zad, kolen a podobné problémy právě díky nesprávnému provedení cviků.

A tady Vám já můžu pomoci. Nejen, že doporučím cviky, abyste docílili svých cílů, ale dohlédnu, abyste se naučili správně dýchat, držet záda a zatínat ty svaly, které jsou u daného cviku potřeba.

Mimo jiné funguji v rámci osobního tréninku i jako výživový poradce. Většina z Vás si není jistá, co jíst před a po tréninku, co je vhodné při redukci a co naopak při nabírání svalové hmoty. Rád Vám poradím a najdeme vhodnou alternativu, která sedne přímo Vám na míru.

Každý z nás určitě už zažil ten pocit, kdy se odhodláte začít se sebou něco dělat, změnit způsob stravování, ale po nějakém čase ztratíte motivaci nebo prostě jen onemocníte a po nemoci už se nedokážete vrátit do zajetého režimu, vše odkládáte a vymlouváte se, že nemáte čas, energii, náladu apod.

Tohle se Vám se mnou nestane. Nenechám Vás to vzdát. Nebudu Vás do ničeho nutit proti Vaší vůli. Ale pokud máte stanovený cíl, budu Vám dodávat motivaci, budu Vás podporovat a budu Vám k dispozici nejen osobně na tréninku, ale také na mailu, facebooku či telefonu. Změním nejen Vaše tělo, ale i mysl.

PRAVIDLA PRO OSOBNÍ TRÉNINKY

Na skupinová cvičení je třeba se odhlásit nejpozději 4 hodiny před začátkem lekce.

Na osobní tréninky nejpozději 12 hodin před tréninkem.

Pokud tyto pravidla nebudete respektovat, bude vám trénink škrtnutý z permanentky nebo naúčtovaný při další lekci. 
Pokud se neomluvíte a nesmažete opakovaně, budete automaticky mazaní z rezervačního systému.