Tabata

Tabata je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky.

Jeden cvik na svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je časování. Každou sérii cvičíme 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku.

Struktura je následující:

● 20 s opravdu intenzivního cvičení zvoleného cviku

● 10 s pauza na vydýchání a přípravu (opravdu jen 10 sekund)

●  Tento postup zopakujete osmkrát

Tedy 8 jednolivých kol 20s/10s.

Důležité u Tabaty je makat na 100 % a dodržovat intervaly 20 sekund cvičení a 10 sekund odpočinku. 

PRAVIDLA PRO SKUPINOVÉ TRÉNINKY

Na skupinová cvičení je třeba se odhlásit nejpozději 4 hodiny před začátkem lekce. 

Na osobní tréninky nejpozději 12 hodin před tréninkem.

Pokud tyto pravidla nebudete respektovat, bude vám trénink škrtnutý z permanentky nebo naúčtovaný při další lekci. 

Pokud se neomluvíte a nesmažete opakovaně, budete automaticky mazaní z rezervačního systému.